Dobrý dojem uděláte už zabalením zboží

Internetových obchodů v ČR přibývá. Konkurence je tedy čím dál větší a zaujmout zákazníky čím dál těžší. Proto musíte bojovat už od základů a udělat dobrý první dojem. Provozujete-li e-shop, jako první se zákazník nesetká s vaším výrobkem, nýbrž s jeho obalem.

Ponechme teď na chvíli stranou krabice. Každý ví, že byste měli nakoupit pevné kartonové krabice, vycpávat je nafukovacími polštářky či bublinkovou fólií a polepovat páskami s reklamním potiskem. Zaměřme se spíš na balení výrobků na nižší úrovni. Jsou totiž typy zboží, které nestačí dát do krabice a poslat.

Jak balí zboží profesionálové?

Způsobů je mnoho. Jednou z variant balení je například tzv. skinování. Výrobek se při něm položí na tvrdý karton a přes něj je přitavena fólie kopírující jeho tvar. Produkt se díky tomu nehýbe, je chráněn proti vlhkosti i prachu. Zároveň je přes průhlednou fólii, která mimochodem shoří bez škodlivých zplodin, vidět, co se v balení nachází.

Velmi oblíbeným způsobem je rovněž zatavování do fólií, jež se smršťují teplem. Je jednoduché, rychlé a umožňuje spojit více výrobků do jednoho balíčku. Často se takto balí i pečivo, fólie mu dodá hygienickou stálost, ochranu před vlhkem a prachem. Na fólii pak lze doplnit etiketu s údaji o firmě.

Svěřte své zboží do rukou odborníků

Balicích postupů je ještě daleko více. Spousta z nich je levných a efektivních, k většině z nich však potřebujete speciální balicí stroje. Proto je lepší obrátit se na specializovanou firmu.

Balení a kompletace zboží jsou doménou firmy PROBAL KLADNO, která zaměstnává více než 60 % zaměstnanců se zdravotním postižením. Díky tomu vám i pomůže splnit zákonnou povinnost – budete odebírat výrobky či služby od zaměstnavatele s více než polovinou zaměstnanců se zdravotním postižením. Komplikací s balením externí firmou se nebojte. Pro zboží si přijedou, zabalí jej a zase vám jej dovezou.

Napsat komentář